23:10 14.8.2001
14. 8. |
/ sticky má náčrt animace
|
22. 4. |
/ mrakové ikony
|
16. 4. |
/ boovie při chůzi ťape (synchronizace je divná a je to mono)
/ z menu vyhozeny klávesy pro druhého hráče |
15. 4. |
/ načata struktura pro synchronizaci zvuků s animaci spritů
|
23. 3. |
/ něco grafiky (rybička, ornamenty, strom)
|
22. 3. |
/ jediný mrak pod menu běží =)
|
21. 3. |
/ invalidní menu uvedeno do provozu
|
20. 3. |
/ upravena inicializace menu (zatím nefunkční)
/ bmp2r24 v0.98 (přidána možnost nastavovat parametry celu a podobné věci) |
16. 3. |
/ nfx v1.04 umožňuje nastavit frekvenci
|
12. 3. |
/ nová dočasná titulní obrazovka pro výpisy inicializace
|
11. 3. |
/ opět zprovozněny zvuky
|
9. 3. |
/ prototyp Stickyho
|
18. 2. |
/ font2 používá nastavitelný spacing (default 1)
|
17. 2. |
/ loadR24byte pro alfa kanály umí i komprimované R24
|
14. 2. |
/ obloha je poměrně použitelná
|
13. 2. |
/ obloha se chaoticky řítí doleva - těžká beta
|
12. 2. |
/ opravený bug v šířce znaků ve VariableFont() pro 32 bitů
|
10. 2. |
/ ikonky pro r16 a r24 =)
|
9. 2. |
/ r24view - opravený bug ve windowed režimu (špatná velikost okna)
|
6. 2. |
/ bmp2r24 v0.97 (final - doplneno vyprazdneni pocitadla a jina ikona)
|
4. 2. |
/ bmp2r24 (debugovano a doplneny ikony)
|
1. 2. |
/ bmp2r24 (komprese 1.4 beta - bez vyprazdneni pocitadla na konci obrazku)
|
30. 1. |
/ bmp2r24 v0.96 (testovaci (pouziva stare id) verze komprese 1.4)
|
29. 1. |
/ bmp2r24 v0.95 (opraven bug ve 3B dif s ofsetem (spatne meze) a podminky vsech diferenci)
|
28. 1. |
/ bmp2r24 v0.94 (opraveny bug v opakovani (spatna mez mezi 1B a 2B))
|
27. 1. |
/ r24view konečně začíná načítat komprimované r24
|
2001/2000 | |
23.12. |
/ kované okno
|
20.11. |
/ vyklíčovaná Adéla
|
19.11. |
- načítání
|
23.10. |
/ sběr podkladů pro červánky
|
8.10. |
/ prototyp Adély
|
6.10. |
/ něco podmořské grafiky
|
26. 9. |
/ grafika bonefish o 6 frejmech
|
22. 9. |
/ zneužita Lukášova ryba
|
6. 9. |
/ něco ponorkovské grafiky
|
13. 8. |
/ další pokus vyrobit .ttf font
|
7. 8. |
i Vlastnosti levelu dynamické. Konfigurační soubor: B2LEd.b2e
|
4. 8. |
i Selekce a uchycení okna s objekty k oknu editoru
i Návrat standardní lišty zpět do okna => na pevno, není dokovatelná |
3. 8 |
i Barva gridu volitelná
|
2. 8. |
i Vlastnosti na dvojklik levým tlačítkem myši.
i Testování přípony souborů (DDX/DDV funkce MFC) |
1. 8. |
i Menu Editovat/Nastavení.
|
27. 7. |
i B2LEd 0.0.5 (první verze s možností editace)
- here comes Batman / grafika kostek pro editor |
25. 7. |
/ prefabrikovaná grafika dlažby
|
24. 7. |
/ upravena grafika testu
|
21. 7. |
/ 16 chodících frejmů createra
|
20. 7. |
/ upraveny frejmy chůze (otřesy těla, klíčování)
/ creater je připravený pro animaci - opraven bug překreslování pozadí (flip x swap) |
test 0.1.0 | |
19. 7. |
- zkompletovaný první test nového enginu
|
17. 7. |
/ Boovie je animovaný (40 pochybných frejmů)
|
16. 7. |
/ další pokus o definitivní podobu Boovieho
- font2 (pružná šířka znaků) |
11. 7. |
- oprava putcel_alpha, initDD a pohyb Boovieho
|
8. 7. |
/ náčrt prvního (tutoriálového) levelu
|
4. 7. |
/ náčrt stickyho
|
3. 7. |
- zprovoznění testu se SurfaceManagerem2 a R24
|
2. 7. |
/ prefabrikáty různých druhů mříží
|
1. 7. |
/ pozadí menu by mělo být ok
|
30. 6. |
- využití SurfaceManageru2
/ 3 ikonky pro rozlišení rview, r16 a r24 =) |
29. 6. |
- SurfaceManager2
- bmp2r24 v0.93 (sjednoceno s r16) |
28. 6. |
- rfile.h = r16.h + r24.h
- R16 -> 16/24/32 surface |
26. 6. |
- GroupReader, PropertyReader, NULLReader
|
25. 6. |
/ betaverze pozadí pod menu
|
23. 6. |
- LoadR24BYTE, SurfaceManager24
|
19. 6. |
- ISprite::Paint
|
14. 6. |
/ font by měl být nakreslený komplet
/ plně zatažená obloha |
9. 6. |
/ náčrt hairyho
|
7. 6. |
/ náčrt slimyho
|
6. 6. |
/ náčrt createra
|
5. 6. |
* .b2l je naprosto super =)
- analytická gramatika pro načítání b2l |
1. 6. |
* další úpravy formátu .b2l
|
31. 5. |
- R24View 1.0
/ načato indické pozadí pod menu |
29. 5. |
/ načatý font
* domluveny úpravy ve formátu fontu |
28. 5. |
/ pokusy s ttf
|
27. 5. |
/ bmp2r24 for windows (dlouhé názvy)
/ jedny mraky |
26. 5. |
/ doplněn formát levelu
|
25. 5. |
/ bmp2r24 v0.92 (komprese by měla být ok)
/ zase jedno logo (konečně oficiální?) |
24. 5. |
/ bmp2r24 v0.91 (něco komprese)
|
23. 5. |
/ bmp2r24 v0.90 (nekomprimovaná r24)
|
22. 4. |
/ popis formátu levelu
|
27. 3. |
- specifikace objektů ve hře
|
26. 3. |
* opětovný návrat do 2D
|
3D test | |
19. 3. |
/ něco hnusných textur
|
1. 3. |
n modifikace modelu Boovieho
|
18. 2. |
/ skvělý model sloupku
|
14. 2. |
- oddeleni dialogu a hlavniho okna editoru
|
13. 2. |
- BrickViewer
|
11. 2. |
- VRML2Brix ma vice parametru na prikazove radce
|
10. 2. |
- prvni verze editoru B2Edit 0.01
|
8. 2. |
- VRML2Brix 1.01
|
7. 2. |
/ první testovací modely
|
27. 1. |
n 3D model Boovieho ve vrml
/ textura stukatury |
24. 1. |
- testování lightmap
/ marný pokus udělat editor kostek |
20. 1. |
/ nějaké textury
|
19. 1. |
- dvouvrstvý zobrazovací engine
|
17. 1. |
- 3D funkce ve 2D
|
2000/1999 | |
B2 visual show | |
6. 9. |
/ grid pruhlednosti se pocita primo z dodane grafiky
|
4. 9. |
/ horní a dolní lišta a výpočet fps (to byla fuška =)
|
3. 9. |
/ vykreslování je plně funkční (myslím =)
/ (ale průhlednost gridu se zatím nastavuje ručně) / generate.exe vyrobi .bmp podle .mabu |
2. 9. |
/ vyroben parcelovací grid
/ základní překreslovací engine (bez changed a pocitani trans) |
1. 9. |
/ test scrollování oblohy v libovolném výřezu
/ vyrobena testovací grafika |
28. 8. |
/ popis principů 2D enginu
|
27. 8. |
/ neúspěšný pokus generovat základní obrázky z mabů
|
pre-engine | |
7. 6. |
/ svinovské motivy
|
1. 6. |
/ konec práce se dřevem
|
25. 5. |
/ nature show
/ průmyslová show |
24. 5. |
l kamenná show
|
7. 5. |
/ něco náboženské grafiky
|
5. 5. |
/ další dřeva
|
4. 5. |
l náčrty kamenného levelu
|
30. 4. |
/ 3D model Boovieho
|
16. 4. |
/ dřevěnné textury
|
13. 4. |
l náčrty Boovieho s čepicí
|
9. 4. |
/ trochu hlíny
|
8. 4. |
l hires Boovie
|
7. 4. |
/ náčrty kostek
|
31. 3. |
l průmyslové náčrty
|
24. 3. |
/ náčrty loga (zavržené)
|
5. 3. |
/ první osahávání grafiky
|
16. 2. |
/ první text s návrhem změn -end of file- |