Boovie2 - historie

23:10 14.8.2001

14. 8. / sticky má náčrt animace
22. 4. / mrakové ikony
16. 4. / boovie při chůzi ťape (synchronizace je divná a je to mono)
/ z menu vyhozeny klávesy pro druhého hráče
15. 4. / načata struktura pro synchronizaci zvuků s animaci spritů
23. 3. / něco grafiky (rybička, ornamenty, strom)
22. 3. / jediný mrak pod menu běží =)
21. 3. / invalidní menu uvedeno do provozu
20. 3. / upravena inicializace menu (zatím nefunkční)
/ bmp2r24 v0.98 (přidána možnost nastavovat parametry celu a podobné věci)
16. 3. / nfx v1.04 umožňuje nastavit frekvenci
12. 3. / nová dočasná titulní obrazovka pro výpisy inicializace
11. 3. / opět zprovozněny zvuky
9. 3. / prototyp Stickyho
18. 2. / font2 používá nastavitelný spacing (default 1)
17. 2. / loadR24byte pro alfa kanály umí i komprimované R24
14. 2. / obloha je poměrně použitelná
13. 2. / obloha se chaoticky řítí doleva - těžká beta
12. 2. / opravený bug v šířce znaků ve VariableFont() pro 32 bitů
10. 2. / ikonky pro r16 a r24 =)
9. 2. / r24view - opravený bug ve windowed režimu (špatná velikost okna)
6. 2. / bmp2r24 v0.97 (final - doplneno vyprazdneni pocitadla a jina ikona)
4. 2. / bmp2r24 (debugovano a doplneny ikony)
1. 2. / bmp2r24 (komprese 1.4 beta - bez vyprazdneni pocitadla na konci obrazku)
30. 1. / bmp2r24 v0.96 (testovaci (pouziva stare id) verze komprese 1.4)
29. 1. / bmp2r24 v0.95 (opraven bug ve 3B dif s ofsetem (spatne meze) a podminky vsech diferenci)
28. 1. / bmp2r24 v0.94 (opraveny bug v opakovani (spatna mez mezi 1B a 2B))
27. 1. / r24view konečně začíná načítat komprimované r24
2001/2000
23.12. / kované okno
20.11. / vyklíčovaná Adéla
19.11. - načítání
23.10. / sběr podkladů pro červánky
8.10. / prototyp Adély
6.10. / něco podmořské grafiky
26. 9. / grafika bonefish o 6 frejmech
22. 9. / zneužita Lukášova ryba
6. 9. / něco ponorkovské grafiky
13. 8. / další pokus vyrobit .ttf font
7. 8. i Vlastnosti levelu dynamické. Konfigurační soubor: B2LEd.b2e
4. 8. i Selekce a uchycení okna s objekty k oknu editoru
i Návrat standardní lišty zpět do okna => na pevno, není dokovatelná
3. 8 i Barva gridu volitelná
2. 8. i Vlastnosti na dvojklik levým tlačítkem myši.
i Testování přípony souborů (DDX/DDV funkce MFC)
1. 8. i Menu Editovat/Nastavení.
27. 7. i B2LEd 0.0.5 (první verze s možností editace)
- here comes Batman
/ grafika kostek pro editor
25. 7. / prefabrikovaná grafika dlažby
24. 7. / upravena grafika testu
21. 7. / 16 chodících frejmů createra
20. 7. / upraveny frejmy chůze (otřesy těla, klíčování)
/ creater je připravený pro animaci
- opraven bug překreslování pozadí (flip x swap)
test 0.1.0
19. 7. - zkompletovaný první test nového enginu
17. 7. / Boovie je animovaný (40 pochybných frejmů)
16. 7. / další pokus o definitivní podobu Boovieho
- font2 (pružná šířka znaků)
11. 7. - oprava putcel_alpha, initDD a pohyb Boovieho
8. 7. / náčrt prvního (tutoriálového) levelu
4. 7. / náčrt stickyho
3. 7. - zprovoznění testu se SurfaceManagerem2 a R24
2. 7. / prefabrikáty různých druhů mříží
1. 7. / pozadí menu by mělo být ok
30. 6. - využití SurfaceManageru2
/ 3 ikonky pro rozlišení rview, r16 a r24 =)
29. 6. - SurfaceManager2
- bmp2r24 v0.93 (sjednoceno s r16)
28. 6. - rfile.h = r16.h + r24.h
- R16 -> 16/24/32 surface
26. 6. - GroupReader, PropertyReader, NULLReader
25. 6. / betaverze pozadí pod menu
23. 6. - LoadR24BYTE, SurfaceManager24
19. 6. - ISprite::Paint
14. 6. / font by měl být nakreslený komplet
/ plně zatažená obloha
9. 6. / náčrt hairyho
7. 6. / náčrt slimyho
6. 6. / náčrt createra
5. 6. * .b2l je naprosto super =)
- analytická gramatika pro načítání b2l
1. 6. * další úpravy formátu .b2l
31. 5. - R24View 1.0
/ načato indické pozadí pod menu
29. 5. / načatý font
* domluveny úpravy ve formátu fontu
28. 5. / pokusy s ttf
27. 5. / bmp2r24 for windows (dlouhé názvy)
/ jedny mraky
26. 5. / doplněn formát levelu
25. 5. / bmp2r24 v0.92 (komprese by měla být ok)
/ zase jedno logo (konečně oficiální?)
24. 5. / bmp2r24 v0.91 (něco komprese)
23. 5. / bmp2r24 v0.90 (nekomprimovaná r24)
22. 4. / popis formátu levelu
27. 3. - specifikace objektů ve hře
26. 3. * opětovný návrat do 2D
3D test
19. 3. / něco hnusných textur
1. 3. n modifikace modelu Boovieho
18. 2. / skvělý model sloupku
14. 2. - oddeleni dialogu a hlavniho okna editoru
13. 2. - BrickViewer
11. 2. - VRML2Brix ma vice parametru na prikazove radce
10. 2. - prvni verze editoru B2Edit 0.01
8. 2. - VRML2Brix 1.01
7. 2. / první testovací modely
27. 1. n 3D model Boovieho ve vrml
/ textura stukatury
24. 1. - testování lightmap
/ marný pokus udělat editor kostek
20. 1. / nějaké textury
19. 1. - dvouvrstvý zobrazovací engine
17. 1. - 3D funkce ve 2D
2000/1999
B2 visual show
6. 9. / grid pruhlednosti se pocita primo z dodane grafiky
4. 9. / horní a dolní lišta a výpočet fps (to byla fuška =)
3. 9. / vykreslování je plně funkční (myslím =)
/ (ale průhlednost gridu se zatím nastavuje ručně)
/ generate.exe vyrobi .bmp podle .mabu
2. 9. / vyroben parcelovací grid
/ základní překreslovací engine (bez changed a pocitani trans)
1. 9. / test scrollování oblohy v libovolném výřezu
/ vyrobena testovací grafika
28. 8. / popis principů 2D enginu
27. 8. / neúspěšný pokus generovat základní obrázky z mabů
pre-engine
7. 6. / svinovské motivy
1. 6. / konec práce se dřevem
25. 5. / nature show
/ průmyslová show
24. 5. l kamenná show
7. 5. / něco náboženské grafiky
5. 5. / další dřeva
4. 5. l náčrty kamenného levelu
30. 4. / 3D model Boovieho
16. 4. / dřevěnné textury
13. 4. l náčrty Boovieho s čepicí
9. 4. / trochu hlíny
8. 4. l hires Boovie
7. 4. / náčrty kostek
31. 3. l průmyslové náčrty
24. 3. / náčrty loga (zavržené)
5. 3. / první osahávání grafiky
16. 2. / první text s návrhem změn

-end of file-